İlginç olay geçtiğimiz günlerde Antalya’da yaşandı. Antalya’dan İstanbul Sabiha Gökçen Havalimanı’na gitmek isteyen Hakkı A., özel bir firmadan uçak bileti satın aldı. Bileti cam kenarı olarak satına alan adam uçağa binince gördüğü manzara karşısında şok yaşadı. Oturduğu koltukluğun cam kenarı olmasına rağmen cam olmadığını gören adam yaşadıklarına isyan etti. İlgili firma ile iletişime geçerek hatanın düzeltilmesini isteyen yolcuya satın aldığı koltukta oturduğu için sorun olmadığı söylendi. 

“AYIPTIR, GÜNAHTIR”

Antalya Körfez Gazetesi muhabiri Ertuğrul Gün’e yaşadıklarını anlatan Hakkı A., “Uçakta 40 A’da cam yok ve bilet alırken cam kenarı gözüktüğü için aldım. Ayıptır, yazıktır; müşteriye doğru bilgi vermemektir. Bu koltuğu cam kenarı gösteriyorsunuz ama koltukta cam yok. Bunu biliyorsunuz ama cam kenarı olarak satıyorsunuz. Müşteri şikâyet ediyor. Cevapta, satın aldığınız koltukta oturuyorsunuz diyorsunuz. Cam olmayan koltuğu cam kenarı diye satmak nasıl bir şey?” dedi. 

 

​Antalya’dan İstanbul’a gitmek için bir havayolu şirketinden cam kenarı uçak bileti alan yolcu, oturduğu koltuğun cam kenarı olmasına rağmen cam olmadığını görünce sitem etti. Yolcu, “Cam olmayan koltuğu pencere kenarı diye satmak nasıl bir şey?” diyerek uçakta çektiği fotoğrafı paylaştı. 

​Haberin Alıntılandığı Kaynak: www.antalyakorfez.com

Shares:
Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir